مانیمانی، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

نبض زندگی ما

مانی من

1392/5/27 13:30
نویسنده : مامان مانی
172 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم سلام

دیشب بعد اینکه بابایی اومد رفتیم خونه ببینیم و شما هم که تا اومدی رفتیم تو ماشین خوابت برد

وقتی هم که برگشتیم خونه شما بیدار شدی انگار که ماشین برات لالایی میگه فدات شم

بعد هم که شام خوردیم و شما رفتی سراغ اسباب بازیهات و کلاه عروسک آتش نشانت رو گرفتی و کردی سر خودت و میخندیدی

مشغول بازی بودی که یهو دیدم رفتی بالای وسایل خونه که جمعشون کردم و داری بلند بلند میخندی و اصلا هم به ما توجه نداری 

اما یه مدته خواب شبت به هم ریخته و دوست داری تا 3 صبح بیدار باشی البته دیشب من برنده شدم و شما ساعت 12 خوابیدی

اما صبحی یه کوچولو تی کردی زنگ زدم به دکترت و گفت بهت هر 6 ساعت استامینوفن بدم و اگه تا 48 ساعت تبت قطع نشد ببرمت پیشش

خدا رو شکر که حالت خوبه و فعلا داری جلو تلویزیون اتاقت چیه و چرا میبینی و با مکعب هوشت بازی میکنی البته بیشتر شبیه خرابکاریه مامانی جون

پسر شیرینم دووووووووووووووووووووست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)