مانیمانی، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

نبض زندگی ما

غبیت ما

1392/6/19 2:30
نویسنده : مامان مانی
510 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام نازنین پسرم

تقریبا 10 روز نتونستم بیام برات آپ کنم

دلیلش اسباب کشی ما و نداشتن شارژ اینترنت بود

تو این مدت اتفاقهای زیادی افتاد 

اینکه رفتیم شمال هفته قبل و با هم رفتیم یه عروسی که شما خیلی بهت خوش گذشت و کلی رقصیدی

و اینکه برا گرفتن خونه کلی اذیت شدیم و بعد هم رنگ کردن خونه که شما کلی شیطنت میکردی و دوست داشتی تو رنگ کردن خونه کمک کنی

بعد هم اسباب کشی که دست گل آب دادی و گوشی خاله فرزانه رو انداختی تو سطل آب

و اینکه بالاخره ما پنج شنبه اومدیم خونه جدید و شما همش میگفتی مامان بیم اونه(بریم خونه)

عزیزم دلم با حرفت دلم ریش میشد چون اینجا رو خونه نمیدونستی اما الان عادت کردی گلم

و اما 

18 شهریور که هشتمین سالروز عقد ما بود و شما هم تشریف داشتین برای دومین سال در کنار ما تو این جشن

عزیزم 

پسرکم

شاهزاده من

دوستت دارمممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مثل هیچکس
25 شهریور 92 15:28
خونه جدید مبارک .سالگرد عقدتون هم مبارک ایشالا سالیان سال کنار هم شاد وسلامت باشید .
mamane m@ni
26 شهریور 92 0:20
آخی عزیزم پس کلی سختت شد خونه ی جدید مبارکه ما هم کمتر از یه ماه دیگه باید جابجا شیم و من از الان نگرانم با این وروجک چه کنم از عروسی و شمال رفتنتون بیشتر عکس بزار