مانیمانی، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

نبض زندگی ما

خونه جدید

1392/5/30 12:39
نویسنده : مامان مانی
366 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام قند عسلم

چند روزه من و شما و بابایی دارشتیم دنبال خونه میگشتیم راستش فکرش رو نمیکردیم که انقد خونه ها یهویی گرون بشه

اما خوب چه میشه کرد

فدات شم بالاخره دیروز موفق شدیم و یه خونه خوب پیدا کردیم البته به بزرگی خونه ای که فعلا توشیم نیست ولی خوب و قشنگه

من که ازش خوشم اومد

عزیزم دل کندن از این خونه و رفتن برام خیلی سخته چون شما خیلی از اولین کارهات رو اینجا انجام دادی

مثل اولین ملقت،اولین چهاردست وپا رفتنت،اولین بوسه ای که به من دادی،اولین قدمهات،اولین مامان گفتنت و................ دلم خیلی گرفته و نمیدونم چرا انگار یه چیزی به دلم چنگ میزنه

نازنین پسرم خیلی دوستتت داررررررررررررررررررررم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهسا
30 مرداد 92 12:48
سلام.خوش به حالت که پسرت بهت میگه مامان.منم بی صبرانه منتظر این لحظه هستم که حسنا صدام کنه. امیدوارم کانون خانوادتون همیشه گرم باشه