مانیمانی، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

نبض زندگی ما

صحبتهای من و پسری

1392/4/27 3:05
نویسنده : مامان مانی
150 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

پسرکم من تو با هم تو خونه خیلی صحبت میکنیم

همیشه وقتی صدات میکنم و میگم:مانی پسرم

میدوئی سمت منو و میگی:بههه

میگم :خوبی عسلم

میگی:آههه

میگم:اسمت چیه؟

میگی:مائی

میخندم و بغلت میکنم و میبوسمت

میگم:مانی یه شعر بخون

میگی:جوجه جوجه ططایی

بقیه شعرت رو هم نامفهوم و با رقص برام میخوندی بعدم محکم دست میزنی و میگی:آورین

منم برات دست میزنم و میگم:آفرین جیگرم

کلی ذوق میکنی و میخندی همیشه وقتی کاری رو که بهت میگفتم کاری رو انجام بده و درست انجام میدادی منم برات دست میزدم و تو هم یاد گرفتی و همیشه بعد انجام کاری دست میزنی و میگی:آورین

میای پیشم تو آشپزخونه و صدام میکنی

منم میگم بله عزیزم

میگی:آب

منم بهت آب میدم و تو هم با گرفتن لیوان آب از دستم میگی:میسی

منم کلی ذوق میکنم و قربون صدقه ات میرم

میری تو اتاق و میای پیشم و میگی ماما

میگم:بله

میگی:آپو اده(عروسک هاپوش رو میگه بده)

میرم تو اتاقش و از تو کمدش عروسکش رو بهش میدم و میگه:میسی و بعد با ذوق میدوئی و میگی:آپووو

من و تو هر روز کلی با هم حرف میزنیم و تو هم هر روز حرف وجمله های جدید میگی و منم کلی ذوق میکنم و میبوسمت

جوجه طلای من دوستت دارم فراوون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)