مانیمانی، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

نبض زندگی ما

من و مانی

1392/4/31 2:01
نویسنده : مامان مانی
152 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

شاهزاده من سلام

برات مینویسم تا بزرگ شدی بخونی و بدونی که برام چقد عزیزی 

بدونی تا من و بابا چقد برای تو،برای بزرگ شدنت،برای تربیتت،برای کم نداشتنت وبرای............. چقد تلاش میکنیم

پسرکم  

دوست ندارم الان که کوچیکی چیزی از سختی های روزگار بدونی

جان شیرین مادر 

دلم میخواد تا میتونی بچگی کنی و از دنیایی کودکیت لذن ببری

جان جانان مادر

با دیدن خنده های تو سختی این زمونه از وجود من و بابایی رخت بر میبنده و با بوسه های تو دلمون پر میکشه تا آسمون

گل پسرکم 

وقتی میدویی سمتم و با دستای کوچولوت من رو بغل میکنی انگار با دستای کوچولوت امن ترین جای دنیا رو به من هدیه میدی آغوش گرم کوچیکت خیلی خیلی برای من آرامش بخشه

پسرکم 

جان شیرینموجودت برای من پر از عشقه عشقه من و عشقه بابایی

دوستت دارم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)