مانیمانی، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

نبض زندگی ما

مانی وشعر خوندنش

1392/4/30 14:52
نویسنده : مامان مانی
166 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

جوجه طلا مامان 

تقریبا صدای بعضی پرند ها رو بلدی و وقتی اسمشون رو میگم تو هم صداشون رو در میاری

میگم مانی

میگی:بههه

میگم:بع بعی میگه؟

میگی:بع بع

میگم:دنبه داری؟

میگی:نه نه

میگم:هاپو میگه؟

میگی:هاپ هاپ

میگم:جوجه میگه؟

میگی:جیک جیک

میگم:اردک میگه؟

میگی:کواک کواک

میگم:کلاغه میگه؟

میگی:گار گار

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(6).gif

برات شعر میخونم و تو هم جوا ب میدی بهم

برات میخونم:

من که جیک و جیک میکنم برات  تخم کوچیک میکنم برات بزارم برم؟

نگام میکنی و با لبخند میگی:

نه نه

باز میگم:

من که هاپ و هاپ میکنم برات  دزد ها رو فراری میدم برات بزارم برم؟

بازم میخندی و میگی:

نه نه

و بعد میای و میبوسی من رو

بهت میگم مانی برا مامانی شعر بخون میگی:

جوجه جوجه ططایی نوشش ........................

دیگه بقیه رو متوجه نمیشم بعد که تموم میشه با هم دست میزنیم و سریع میای بغلم

پسرکم خیلی دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)