مانیمانی، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

نبض زندگی ما

من و مانی و ماه رمضان

1392/4/26 3:06
نویسنده : مامان مانی
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نازنین پسرکم

شاهزاده من

امسال دومین ماه رمضونیه که با هم هستیم و تو کنارمی

سال قبل به خاطر اینکه خیلی کوچولو بودی و نمیتونستی غذای کمکی بخوری و فقط شیر میخوردی بابایی نذاشت روزه بگیرم

اما امسال عزمم رو جمع کردم روزه بگیرم و تا حالاش که گرفتم اما بگم از تو

همیشه چیزی میخوردی اول میزاشتی تو دهن من اما حالا وقتی میخوای بزاری تو دهنم و من نمیزارم متعجب نگام میکنی منم ادای خوردن در میارم ولی تو انقد زرنگی که متوجه میشی 

تقریبا دو روزه اصراری به خوردن من نداری و همش نگام میکنی

پسرکم من منتظر روزیم که با هم روزه بگیریم و تو هم کنار من و بابایی سر سفره افطار و سحر باشی

نازنینم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)